Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Sunday, March 11, 2012

Berganda

Assalamualaikum and hi everyone :)

March memang bulan yang sangat menguji my abilities and skills in a few aspects. First, we all know lah kan SPM! But other than that is my driving license. OMO! it really makes me freaking nervous, and I was quite surprised when my pakcik sifu tukang ajar driving said that 19th of March is my test with JPJ. Bukan apa, aku rasa macam baru je lagi belajar then drive kereta bukanlah perfect driver sebab kadang2 bawak macam F1 racer je. Maklumlah the meter of car is malfunctioned. So, masa drive memang main agak-agak jela berapa km/h kan. Anyway thanks la pakcik sebab still trust me boleh lepas JPJ test sebab tu booking cepat2. 

And then I realized, 19th? really? 22nd then SPM result? In a week? oh dang, kalau tak pass dua-dua bende alah yang penting ni memang menangis tak berlagu kalah cerita Batu Belah Batu Bertangkup lah aku. huhu :(

No comments:

Post a Comment