Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Sunday, January 16, 2011

Yummy...;p

erk...kenyang aku petang ni...tetibe je kan mak aku hardworking gler ke dapur untuk menggoreng mihun, bakar ikan, goreng keropok, buat air asam untuk mkn ptg2...best giler!!!!!!! aku ingat bunyi kong keng 2X yg aku dengar kat dapur + bau yg harum sedap giler tu mak aku buat makanan fave aku, asam pedas...rupenye mihun je..tp mmg sedap dan kenyang..thanxs mum!

 (tapi biasenye org makan ayam bakar ngan mihun, tapi ikan bakar pon okay ape kan? )

ha..sedap tak? lazat tak? enak tak?...so mmg konpem 101% yg malam ni tak de dinner! aku amat pasti sekali....oh ya, aku memang tak sbar menantikan mlm isnin ari ahad sbb aku skrg (myb dr dulu lg) addicted tgk merlin!!! aku rase cite tu best giler...lebih2 lagi tgk Prince Arthur yang handsome tu....hoho...
okla, nak out dah..babai...;p

No comments:

Post a Comment