Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Tuesday, January 11, 2011

Homework yang tidak berkesudahan....

Fuh..gilerlah...(*ari ni mood baik nak guna saya)
saya sangat teramat lah sibuk skarang...u know wat? all the teachers mcm dh berpakat nak bg homework bnyk2 this week...and sehinggalah post ini ditulis, masih ade homework chemistry, sejarah serta mathematics yang menanti untuk diberi makan JAWAPAN...sabar ye homeworks...


ha, peliklah la tu kan...(minah ni tadi kate sibuk, tp ade time pulak nak post)...
hey, sometimes we must let our mind to take a break right? (macam iklan kitkat pulak lah, haha) menghadap buku lame2 pon susah jugak...kecian kat mata yg didera untuk meneliti satu demi satu aksara (ceh, aksara...org lain guna huruf je lah, gedik! )


lagi satu, minggu ini sahaja orang sibuk dok bertanya about tuition....hey, sape ckp saye xnak pegi?..saya sedar saya bukanlah sepintar orang-orang di bwh ni..


sebab itulah saya memerlukan tuition..tetapi, disebabkan awal tahun ni agak sibuk dengan pelbagai aktiviti + ekonomi sekarang....i've decided to start my tuition next month...sbb tu tgh dok servey pusat tuition ni...bukannye saya sombong dan saya ingat saya dah pandai eh...


jadi, saya tidaklah menyalahkan guru2 kerana memberi tugasan yg berlambak...xpe...saya tau cekgu2 nak bg saya pandai sebab cekgu sendiri pon tau saye x bijak pon!..SELAMAT BERHOMEWORK!


p/s: meh kita taruk gamba kita sedang berstudy + berhomework eh...


 yea, macam itulah fawwaz..tekun.(haniff bg explaination)..;)
 merenung mase depan(konon nye lah)

time is golden...(SPM IS WAITING!!!)

No comments:

Post a Comment