Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Thursday, January 27, 2011

Time is chasing after me...

okay, lately ni aku terasa sangat yg mase mengejar aku sampai mase untuk buat bende kegemaranku amat terhad....tapi kan kalo fikir2 balik, xde la busy sangat pon mase kat rumah...cuma kat skola la busy nye...tapi se'busy' aku pon, sempat lagi tau nak siapkan homework...tapi sekarang kan, aku mmg suka nak siapkan homework awal2 sbb takut x sempat nak siapkan kalo bertangguh...boleh nak bertangguh tapi spt biaselah cekgu-cekgu ku yg baik hati giler suka bg hadiah tau kat kitaorang....faham-faham lah kan ape hadiahnye tu ryte?

haha, kelakar bile ingat balik tahun lepas Ryu sibuk je memanjang dengan hal pengawas dya...tahun ni aku pulak yg sibuk...busy dengan hal koperasi, bola jaring, homework, tusyen (masih mencari), belum campur hal kelab kewangan ngan rumah bendahara yg setakat ni 2 buah organisasi tu je yg x menyusahkan aku sekarang....tu la korang, sape suruh pilih aku jadi ketua @ pengerusi? ketua koperasi mmg x boleh nak tolak lah sebab ade aku dengan syahierah O je...sebab aku klas cendekia so aku dpt lah..banyak tu markah dya..same dengan markah ketua pengawas...ka jangan maen-maen..so sebab tu aku x nak pon jawatan dalam semua kelab dan persatuan tu sebab aku dah ade jawatan tertinggi...(aku bukan nak berlagak okay)...tapi bile dah terpilih, kena terime jugaklah kan...besides, bak kate Teacher Hindun, x baek tamak-tamak ni...;p

satu lagi yang buat aku x berapa nak senang duduk ni...adek aku, partner WWE aku, cik nouralea azeman nak pindah skola, so secara tdk lansung dya akan berpindah ke asmara...eh, eh bukan..asrama..selalu tertukar..haish...baru aku rase sayang giler kat adek aku ni...kalo tak, tyme gadoh tu x sah cakap la...tyme baek?  siap bergosip dalam bilik kuat2 tu...sampai mak aku marah sebab dengar macam orang giler mengilai dalam bilik je..(tapi biasenye, mak aku marah aku, x marah pon alea tu, sayang giler lah kononnye kt anak dya yg berdisiplin giler tuh..haha)..pelik x ? x kan?...so, i just wanna tell u guys, eventhough we always quarrelling with each other almost everyday, but, blood is thicker than water, I LOVE LEA!..(tu la azreen, baru ka appreciate dya, selame ni ade ke ka nak cakap i love u alea kuat-kuat? x de kan?padan muke kau,azreen,haha)...;)

p/s: kate sayang alea kan, meh, letak picture dya ye..;)

No comments:

Post a Comment