Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Friday, May 11, 2012

Kisah Netball

Assalamualaikum and hi people! ^.^

okay, this is second entry yang telah digembar-gemburkan perlu dipublish juga. Tadaaa! Inilah kisah netball saya. (macam tak boleh skema lagi ke? =.=') Haha, I always have interest in games and sports especially and had tried all kind of sports in my entire life so far. Sofbol? Handball? Basketball? Hockey? Netball? Bowling? Badminton? Even roundest pon aku try tau. Tapi aku ni kes lebih outdoor activities punya lah. So dalam banyak-banyak sports that I'd been involved, I am so captivated in netball sebab aku main netball since primary school sampai lah dah awal remaja macam ni. That's also one of the reason yang make me reluctant to say NO bila cikgu mintak tolong ajar budak-budak netball ex-school dulu. Bila dah start jadi coach ni, mulalah kena prepare mental dan fizikal. Hoho, macam nak pergi berperang je :P

then apabila masalah badai mengalahkan ombak rindu tetiba melanda, (kan dah kata kena prepare mental :P) so kami para coaches ni decided nak cool down dulu, so ikut kepala kami yang suka main2 ni, kitaorg pon buat lah game, ala-ala sukaneka sekolah zaman tadika gitu, siap baling tepung tawar menawar kalah orang kahwin  XD . 



I love this picture! epic kot, haha :P

see? kan habaq ada acara tepung tawar :P

p/s : all these pictures above belongs to hell-ostalker.blogspot.com . mintak ampun maaf pemilik gambar kerana main redah je copy paste =.= .



and pictures below ni diambil masa tournament netball hari tu. 3 days in row kot pegi. Muka dah macam roasted almond dah. Tak main pon padahal pegi support and coaching je. Tapi that was superb! I love all my netball team mates! dorang sangat sporting and cool kot. Kitaorg even buat suprise lagi for one of the team mates sebab kebetulan tournament day tu her birthday :D




okay, busy jadi pengurus pasukan kejap (konon nya) :P



my number 1! 



are you okay? YES! *gegak gempita seketika*




cikgu kita :)


kembar kita (LOL, sume nak declare kita punya nampak :P)



surprise! angry birds for you, tikah :D



sesi suap menyuap bermula, sorry ye pembaca, tuan sambut bday malu nak pamerkan riak muka beliau, harap maklum 

partner 'stark' aku, hewhew :)










netball team 2012, sumpah sayang semua :)

netball memang left memories yang sangat awesome bagi aku, matlamat sebenar aku of course lah nak jadi coach yang awesome and friendly, yang buat dorang tak rasa kekok or takut kat coach. Guess I did it. haha, padahal aku ni jenis tak reti nak jadi garang, kalau tak mesti lama dah aku jadi coach yang garang kan ? :P
ahh, tetiba rasa rindu kat netballer semua :(

1 comment:

  1. as salam,akak,kita jumpa nama akak masa akak komen blog kak FL.. Akak ada ckp pasal program AFS.. Saya just nak tanya apa soalan yang akan ditanya semasa interview sebab saya akan pergi interview dia 0n 18 jun ni.. harap akaq dpt bantu.. bls dkt blog saya ye: saranghaesolehah.blogspot.com/

    ReplyDelete