Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Saturday, February 11, 2012

Keluar lagi

Assalamualaikum :)

3 days in row dalam minggu ni aku menggila hang out dengan Miera and Zue. Rabu, pergi pasar malam lepas tu dating berempat (including my sister) kat benteng banjir belakang tempat orang joging sokmo. Khamis,  pergi tengok movie Journey 2 sekali job hunting kat Parkson dengan Razin. Jumaat plus sorang lagi, Syiera keluar lagi pergi Parkson konon nak interview padahal dia tak call mulalah sebek duduk situ dengan modest outfit pergi ECM, BAJU KURUNG! Berbaju kurung pada hari Jumaat bagus jugak, sejuk hati mak bapak aku tengok :P


untungla orang dah ada lesen, senang hidup aku dengan Miera hari tuh :P




kereta Saga sebelah yang tetiba peace 



buat letih je aku buat timer, last-last ada org interframe gambar -.-'



see? Baju ayu doh, orang je tak boleh nak control ayu, haih


that's all, bye bye :D

p/s : Journey 2 memang awesome, tapi yang tak awesome nya bila keluar panggung, abes sakit belakang aku, macam orang tua je -.-




1 comment: