Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Tuesday, January 17, 2012

Cerita Lama

Assalamualaikum awesome friends!

EH EH? apahal tetiba lama tak update lepas tu buat sedap greet orang 'awesome friends'?  takde apa, saja je kan, sekali sekala.

okay sekarang ni aku sedang enjoy life yg duduk goyang kaki dan badan kat rumah sebelum start working at Watson, East Coast Mall next month. Ha, memang soon to be wanita bekerjaya lah ni, be independent. Tapi yang lagi coolnya bila tempat kerja tuh dengan tempat Fawaz and gang, so takdelah aku nak jadi loner sorang-sorang pegi makan masa break ke apa kan, ada orang teman. Macam hari tu la, masa time pergi interview keje yang memang letih tunggu lebih sejam dalam Watson macam tunggul, pergi la singgah Johnnys tempat keje dorang. Naseb baek masa tu tak ramai orang, so bolehla borak-borak sikit dgn dorang, tak rasa loner dah. Ya, anak dara ni memang jalan sorang-sorang hari tu pergi interview, sedih rasa :( . Terima kasih la encik Taqi yang kebetulan tgh break masa tu teman aku makan, borak apa semua, sekali lagi, perkataan loner terus hilang ketika itu. Interview? Alhamdulillah, dapat. Syukur juga sbb keje kat situ lebih kurang keje dekat Koperasi sekolah je.

ha, itu cerita last week, biarkan berlalu. ecece, boleh buat tajuk novel Melayu. Lately ni aku macam tergerak hati untuk search some old songs, I mean, K-pop old songs. K-pop saja kan aku ni? Past few weeks, aku adalah tgk running man dekat internet, then ada 1 lagu by Kim Jong Kook (lelaki pilihan Syireen) titled Lovable memang sweet je aku dengar. Lepas tu, terjumpa pulak lagu Candy by H.O.T, okay MV dia memang kelakar la sebab tahun 1996 kan zaman pakai baju besar gedabak belaka, masa tu memang hot lah kan. Ada several lagi lagu yang bagi aku awesome lah jugak, itulah dia cik adik manis, zaman 1st generation of K-pop. 


*lelaki pilihan Syireen :) *



sweet kan?


2 comments:

  1. Kim Jong Kook memey sweet pun, tengok ah siapa punya en? Cehhh hewhew :p

    ReplyDelete
  2. hahah, tau doh...sebab tu aku tulis lelaki pilihan syireen :P

    ReplyDelete