Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Tuesday, April 19, 2011

Anis Aisya!!!!!!!!

Assalamualaikum semua :D

perhatian kepada pemilik nama di atas dan blog ni, http://thehell-omannequin.blogspot.com...!!!!  you are the WANTED one now! so, better you read this entry.


p/s : gambar di atas telah dicuri dari album facebook Anis Aisya...sila jangan tiru kes jenayah siber ini..

HAPPY SWEET 17! 

haha, bila teringat balik kali pertama 'jatuh cinta' dengan kau, kelakar kot..bapak formalnya masa aku tegor kau at first..guna saya awak..tak boleh bla! guane la kita boleh jadi seformal tu hah mek? and now we become friend...keep your sweet smiley and sikap kau yang gila-gila tu eh?? nanti kau pindah KL jangan lupa kat aku tau! 

another p/s : aku kan tak mampu nak beli hadiah seGRAND kereta, banglo sebijik atau belanja ticket concert Justin Bieber kat kau..so aku telah menge'pink'an tulisan for this entry cuz you are the pinky crazier one! just consider this as your birthday small gift from me..nanti ada duet aku beli la yang mampu

No comments:

Post a Comment