Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Monday, March 7, 2011

birthday dia semalam?

WARNING! : THIS ENTRY IS MY LAPUK STORY OKAY?

apa pasal lapuk? sebab aku berdegil jugak nak write entry special only for my ABAH!..birthday dia semalam tau...aku just wish him via facebook je sebab aku teramat ragu-ragu untuk call him n wish his birthday cuz dia pakai banyak number phones la...karang salah call wat malu je kan? tapi takpe..aku sudah tebus dengan buat entry special for him...

so, to MOHD HAFFIZ HASNI, Happy Born-day! Our memories sepanjang menjadi friend and neighbour tak akan i delete...still remember that you, and ree-ree(fikri) sudi nak dengar my problems and gave me the useful advices..especially about my crisis with him...you always make me laugh with your stupid dupis jokes...haha...miss you lah ABAH!...take care kat sana and dont ever give up in whatever you wanna do...;)

haha...selalu senyum bila nampak gambar ini...

No comments:

Post a Comment