Azreen Azeman?

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
yes, i have a short name but so grateful that people can easily recognise me as Azreen, no other names. (except for 'nama manja' :P)

Wednesday, February 23, 2011

CATUR JUTAWAN? CATUR BESTARI?

merujuk perkara di atas, aku mmg amat seronok hari ni..walaupun maen game catur bestari tu team kitaorang kalah..tapi takpe...at least kitaorg ada experience kan kan? hehe...well, bagi aku punca kekalahan team aku sebab kitaorang banyak waste time...waste kat mana ye? aku rasa waste time masa kitaorg berurusan dengan banker..serious aku kata, mmg aku rasa agak serabut bila ade banyak sangat bankersssss kat meja kitaorang dan bila tanye kt mereka buat mcm tau tak tau je....btw, nak congrats kat team bestfrens aku, my my darling, SYIERA sebab menang dengan kecekapan banker mereka, REZA(cekap ke?) haha and NORA too sebab menjadi penyumbang aset terbesar team mereka....mujur JOHN tak masuk team korang kan? 

kalo diberi peluang, mmg of course i wanna to join such that competition again..biarlah kalah pon...sebab seronok!...haha...aku dapat beli syarikat padahal masa dah tinggal hujung nyawa dah..dlm 10, 9, 8, 7, 6......*ala, macam roket berlepas tuh..* and syarikat JTP Trading berjaya menjadi milik aku, baru bnyk sket aset team kan....tapi mmg rasa rugi sebab tak beli saham masa mula-mula...bukan tak nak beli..tapi kalo dah hilang 1 turn, hilang gaji 1 turn, duet abes la kena bayar hutang dengan bank sebab nak beli saham....tapi best la team kau kan REZA? ade abg baju colour hijau nak tolong guide korang maen...kitaorang? sedih ditinggalkan...haha..salihin kecian skalinya...jalan last sekali...unlucky je bila jalan...

okay okay...kita budak baek so tak nak perli-perli orang eh? so walaupun team aku kalah, aku yg semangat nak pegi ECM nak support team sekolah n my my darling SYIERA sambil nak cari alas meja kelas kan? *buat alasan nak keluar lah tu, ngade!*...GOOD LUCK FOR THIS SUNDAY YA!...and good luck struggle for chemistry paper after sunday tuh...februari test, first day start with chemistry...dah la aku blank chapter salt! oh man!....

p/s : chemistry, why you are so hard to memorise hah? especially about experiment!...;P

No comments:

Post a Comment